W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@esklep-dla-dzieci.pl. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych "za pobraniem".
Klient, który chce wymienić otrzymany towar na inny produkt powinien przesłać taką informacją na adres e-mail wraz z uwzględnieniem informacji o produkcie, na który chce dokonać wymiany. Po potwierdzeniu przez Sprzedawcę dostępności produktu Klient dokonuje wpłaty za ponowną wysyłkę (i ewentualnie dopłaty za nowy produkt) na rachunek bankowy sklepu oraz odsyła otrzymany towar. Sprzedawca po otrzymaniu płatności za wysyłkę oraz towaru otrzymanego od Klienta dokonuje wymiany produktu wysyłając przesyłkę na adres wskazany przez Klienta.
Wymiana towaru jest możliwa w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki.
eSklep dla dzieci
Maciej Rocławski
ul. Leśnych Skrzatów 1
05-504 Henryków - Urocze