Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
O postępie naszych prac związanych z realizacją zamówienia będziesz informowany na bieżąco mailem na podany w zamówieniu adres e-mail.
W przeważającej większości zamówienia przyjmowane są do realizacji od 24 godzin do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie lub zatwierdzenia zamówienia płatnego przy odbiorze bądź opłaconego szybkim przelewem (w dni robocze). W okresie przedświątecznym lub w szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 4-5 dni roboczych.
Zamówienia złożone w sobotę, niedzielę i święta będą realizowane w następującym po nich dniu roboczym.
Ważne !
Jeśli zależy Państwu na szybkim otrzymaniu zamówienia prosimy o wybór formy dostawy paczkomatem lub kurierem. W ostatnim czasie otrzymujemy zgłoszenia, że czas doręczenia przesyłki przez Pocztę Polską wynosi nawet do 14 dni.
Sklep nie ma wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki standardowej, natomiast te z wyznaczoną godziną doręczenia są znacznie droższe. Przesyłki dostarczane są w godzinach pracy kurierów i listonoszy (8-17). Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu sugerujemy podać adres dostawy do miejsca pracy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest tylko przed wysyłką zamówienia, nie ma takiej możliwości dla przesyłek będących już w drodze do Klienta.
Jeśli adresat będzie nieobecny listonosz lub kurier pozostawi awizo. Kurierzy i listonosze nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego z klientem, jednak w celu usprawnienia procesu doręczenia przesyłki eSklep podaje na paczce numer kontaktowy do adresata. W przypadku Poczty Polskiej przesyłkę będzie można odebrać w Urzędzie Pocztowym wskazanym na awizo. Odnośnie kuriera - obowiązują dwie próby doręczenia, jeśli druga próba będzie również nieskuteczna, wówczas przesyłkę awizowaną można odebrać w najbliższym punkcie firmy kurierskiej.